Вінницький інформаційний центр

Комунальне підприємство міської ради

Комунальне підприємство міської ради
  • Загальна інформація
  • Фінанси
  • Керівництво
  • Публічні кошти
  • Інформація про підприємство
  • Цілі діяльності
  • Статут підприємтва
  • Структура підприємства
  • Основні види діяльності та послуги

КП «Вінницький інформаційний центр» було створене в 2009 році з метою впорядкування телекомунікаційних мереж та мереж зв'язку у м. Вінниці.

Підприємство підзвітне і підконтрольне міській раді і знаходиться в оперативному підпорядкуванні Департаменту інформаційних технологій.

Підприємство в своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», чинним законодавством України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, статутом.

Підприємство формує свою програму діяльності за погодженням з Департаментом інформаційних технологій, встановлює ціни відповідно до чинного законодавства, може займатися підприємницькою діяльністю, яка не заборонена законодавством.

Для підвищення безпеки громадян, захисту важливих інфраструктурних об'єктів, запобігання злочинності, зростання рівня оперативності, якості та достовірності інформації, що отримують служби, які забезпечують безпеку на території Вінницької міської територіальної громади, спрямовані заходи з утримання, підтримки функціонування та розвитку мультисервісної оптоволоконної мережі, розширення системи відеоспостереження, впровадження нових систем, пристроїв моніторингу, виконання заходів забезпечення функціонування та розвитку системи "Безпечне місто" спрямована робота комунального підприємства "Вінницький інформаційний центр".

Графік роботи підприємства та часи прийому керівника:

  • Понеділок-п'ятниця з 09:00 до 17:15
  • Обідня перерва з 13:00 до 13:15
  • Вихідні - субота, неділя

Короткострокові цілі:

1) Розвиток та побудова об'єктів відеоспостереження з можливістю запису та контролю Цілодобовою вартою:

  • Школи
  • Перехрестя
  • В'їзди та виїзди з міста
  • Мости через річку
  • Парки, фонтани, алеї, сквери, дитячі майданчики
  • Зупинки громадського транспорту

2) Встановлення визивних панелей з камерами:

  • Школи
  • Зупинки громадського транспорту

3) Розвиток мережі Wi-Fi з вільним доступом до інтернету жителів та гостей міста:

  • Парки, фонтани, алеї, сквери, дитячі майданчики
  • Лікарні
  • Зупинки громадського транспорту
  • Вокзали
  • Адміністративні будівлі
  • Громадський транспорт

4) Забезпечення функціонування "Ситуаційного центру", завданням якого є всебічний цілодобовий контроль життєдіяльності міста.

 

Довгострокові цілі:

1) Збільшення переліку телекомунікаційних послуг

2) Підвищення рівня професіоналізму співробітників компанії

3) Участь в систематизації процесів пов'язаних з розширенням мереж зв'язку

4) Вивчення іншого досвіду в площині інформатизації процесів врядування, охорони здоров'я, охорони громадського порядку, освіти, адміністративних послуг, громадського транспорту та інше

5) Участь та сприяння програмі «Безпечне місто»

Чинна редакція

Попередні редакції

Адміністрація

Бригадир Сергій Сергійович

Директор КП "Вінницький інформаційний центр"

+380432595377
brygadyrss@vmr.gov.ua

​Ратушний Юрій Миколайович

Інженер

+380432595259
Ratushnyi@vmr.gov.ua​

Бухгалтерія

Медведчук Людмила Олександрівна

Головний бухгалтер

+380432595377
medvedchuk@vmr.gov.ua

Майданюк Катерина Валеріївна

Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

+380432595377
maidaniukKV@vmr.gov.ua

Смірнова Анастасія Андріївна

​Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

Відділ електрозв'язку

Комар Сергій Вікторович​

Начальник відділу електрозв'язку

+380432595259​
KomarSV@vmr.gov.ua

Довгуцький Віктор Олегович

Технік із структурованої кабельної системи

+380432595259​
dovhutskyiVO@vmr.gov.ua

​Поліщук Олексій Олександрович

Технік із структурованої кабельної системи

polishchukOO@vmr.gov.ua

Троян Андрій Олександрович

Технік із структурованої кабельної системи

troianao@vmr.gov.ua

Паламарчук Євгеній Володимирович

Технік із структурованої кабельної системи​

palamarchukYeV@vmr.gov.ua

Вакансія

Водій

Для довідок: +380432595377

Відділ інформаційних технологій

Реган Микола Сергійович

Начальник відділу інформаційних технологій

Для довідок: +380432595377

Бондарчук Ігор Костянтинович

Технік із системного адміністрування

Для довідок: +380432595377

Технічний відділ

Фещук Олександр Миколайович

Начальник технічного відділу

+380432595259​
feschuk@vmr.gov.ua

Михалюк Вадим Володимирович

Технік із системного адміністрування​

Для довідок: +380432595259
mykhailiukVv@vmr.gov.ua

Вакансія

Технік

Для довідок: +380432595377

Відділ телекомунікацій

Вакансія

Начальник відділу

Кочкудан Володимир Петрович

Технік із системного адміністрування​ (0.5 ставки)

+380432595259​

Гаврінцев Роман Олександрович

Технік із структурованої кабельної системи

Для довідок: +380432595377

Відділ цифрового розвитку та цифровізації

Буран Інна Анатоліївна

Начальник відділу

Мельник Марина Олександрівна

Експерт з управління інформаційними технологіями

Баранович Нікіта Євгенович

Експерт з управління інформаційними технологіями

Сегеда Віталій Валерійович

Фахівець з інформаційних технологій

Ільніцька Анастасія Юріївна

Фахівець з інформаційних технологій

Види діяльності та перелік послуг, що надаються підприємством

  • Діяльність у сфері проводового електрозв'язку

  • Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій

  • Комп'ютерне програмування

  • Консультація з питань інформатизації

  • Інша діяльність у сфері інформаційних технологій і комп'ютерних систем

  • Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах

  • Монтаж структурованих кабельних систем

  • Прокладання волоконно-оптичних ліній зв'язку

  • Монтаж систем відеоспостереження та ін.



Тарифи на послугу «Інтернет»

Тарифні пакети без обмеження трафіку

Тарифи на "Користування каналом передавання даних"

Тарифні пакети без обмеження трафіку

Тарифи вказано без урахування податку на додану вартість, який стягується додатково відповідно до Закону України «Про податок на додану вартість».

Ціни формуються з урахуванням ТЗ замовника, економічного обґрунтування, принципу конкурентності та згідно діючих ДБН.

За додатковою інформацією по діючій ціновій пропозиції звертатись:

Контактний телефон: (0432) 59-53-77


Реквізити для оплати послуг

Комунальне підприємство «Вінницький інформаційний центр»

Юридична адреса: 21050, м.Вінниця, вул. Соборна, 64

Поштова Адреса: 21050, м.Вінниця, вул. Соборна, 64

IBAN: UA863204780000026008212002919 в АБ «Укргазбанк»

МФО 320478

Код ЄДРПОУ 36365026

Свідоцтво платника ПДВ № 100306819

ІПН 363650202287

Платник податку на прибуток на загальних умовах.


Показники якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів

Граничні рівні визначено Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України "Про затвердження Показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів" від 28.12.2012 р. № 803, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.01.2013 р. за № 135/22667.

  • Фінансова звітність. Боргові зобов'язання
  • Фінансові плани
  • Звіти про виконання фінансових планів
  • Аудит
  • Звітності за Міжнародними стандартами
  • Плани закупівель
  • Операції та зобов'язання
  • Фактори ризику

Фінансова звітність

2022 рік

I квартал 2022 року PDF-документ, 1,6 МБайт
1 півріччя 2022 року PDF-документ, 1,66 МБайт

2021 рік

1 квартал 2021 року PDF-документ, 0,49 МБайт
1 півріччя 2021 року PDF-документ, 1,46 МБайт
2021 рік PDF-документ, 1,49 МБайт

2020 рік

І квартал 2020 року PDF-документ, 0,7 МБайт
І півріччя 2020 року PDF-документ, 0,8 МБайт
9 місяців 2020 року PDF-документ, 0,15 МБайт
2020 рік PDF-документ, 0,94 МБайт

2019 рік

І квартал 2019 року PDF-документ, 0,1 МБайт
І півріччя 2019 року PDF-документ, 1,02 МБайт
9 місяців 2019 року PDF-документ, 0,97 МБайт
2019 рік PDF-документ, 0,15 МБайт

2018 рік

І квартал 2018 року PDF-документ, 0,12 МБайт
І півріччя 2018 року PDF-документ, 0,16 МБайт
9 місяців 2018 року PDF-документ, 0,13 МБайт
2018 рік PDF-документ, 0,13 МБайт

2017 рік

І квартал 2017 року PDF-документ, 3,13 МБайт
І півріччя 2017 року PDF-документ, 3,26 МБайт
9 місяців 2017 року PDF-документ, 3,31 МБайт
2017 рік PDF-документ, 0,12 МБайт

2016 рік

І квартал 2016 року PDF-документ, 3,63 МБайт
І півріччя 2016 року PDF-документ, 3,51 МБайт
9 місяців 2016 року PDF-документ, 3,44 МБайт
2016 рік PDF-документ, 3,08 МБайт

2015 рік

І квартал 2015 року PDF-документ, 3,05 МБайт
І півріччя 2015 року PDF-документ, 3,33 МБайт
9 місяців 2015 року PDF-документ, 3,1 МБайт
2015 рік PDF-документ, 3,5 МБайт

2014 рік

І квартал 2014 року PDF-документ, 3,15 МБайт
І півріччя 2014 року PDF-документ, 2,22 МБайт
9 місяців 2014 року PDF-документ, 2,16 МБайт
2014 рік PDF-документ, 3,74 МБайт

Реєстр боргових зобов'язань

2022 рік

І півріччя 2022 року PDF-документ, 0,27 МБайт
1 квартал 2022 рік PDF-документ, 0,5 МБайт

2021 рік

І квартал 2021 року PDF-документ, 0,11 МБайт
1 півріччя 2021 року PDF-документ, 0,47 МБайт
2021 рік PDF-документ, 0,32 МБайт

2020 рік

І квартал 2020 року PDF-документ, 0,18 МБайт
І півріччя 2020 року PDF-документ, 0,07 МБайт
9 місяців 2020 року PDF-документ, 0,08 МБайт
2020 рік PDF-документ, 0,33 МБайт

2019 рік

І квартал 2019 року PDF-документ, 0,07 МБайт
І півріччя 2019 року PDF-документ, 0,19 МБайт
9 місяців 2019 року PDF-документ, 0,22 МБайт
2019 рік PDF-документ, 0,24 МБайт

2018 рік

І квартал 2018 року PDF-документ, 0,1 МБайт
І півріччя 2018 року PDF-документ, 0,08 МБайт
9 місяців 2018 року PDF-документ, 0,1 МБайт
Рік 2018 PDF-документ, 0,07 МБайт

2017 рік

І квартал 2017 року PDF-документ, 0,75 МБайт
І півріччя 2017 року PDF-документ, 1,03 МБайт
9 місяців 2017 року PDF-документ, 1,21 МБайт
Рік 2017 PDF-документ, 0,06 МБайт

2016 рік

І квартал 2016 року PDF-документ, 0,8 МБайт
І півріччя 2016 року PDF-документ, 0,88 МБайт
9 місяців 2016 року PDF-документ, 0,78 МБайт
Рік 2016 PDF-документ, 0,87 МБайт

2015 рік

І квартал 2015 року PDF-документ, 0,62 МБайт
І півріччя 2015 року PDF-документ, 0,69 МБайт
9 місяців 2015 року PDF-документ, 0,69 МБайт
Рік 2015 PDF-документ, 0,73 МБайт

2014 рік

І квартал 2014 року PDF-документ, 0,87 МБайт
І півріччя 2014 року PDF-документ, 0,65 МБайт
9 місяців 2014 року PDF-документ, 0,83 МБайт
Рік 2014 PDF-документ, 0,84 МБайт

Результати проведеної перевірки стану бухгалтерського обліку

2018 рік

2022 рік

Фінансовий план КП "ВІЦ" на 2022 рік PDF-документ, 5,11 МБайт

2021 рік

Фінансовий план КП "ВІЦ" на 2021 рік PDF-документ, 18,61 МБайт

2020 рік

2019 рік

2021 рік

2020 рік

2019 рік

Аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності КП "Вінницький інформаційний центр"

Аудит річної фінансової звітності міського комунального підприємства за останні три роки не проводився.

В І кварталі 2017 року на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, була надана інформація щодо фінансово-господарської діяльності підприємства за 2014-2016 рр. для визначення доцільності (недоцільності) включення підприємства до Плану контрольно-ревізійної роботи Північного офісу Держаудитслужби.

Повідомлення за результатами наданих підприємством фінансово-бухгалтерських документів щодо включення до Плану контрольно-ревізійної роботи Держаудитслужби не надходило.

Фінансова та нефінансова звітності за міжнародними стандартами обліку КП "Вінницький інформаційний центр"

Фінансова звітність за Міжнародними стандартами обліку для державного сектору та нефінансова звітність за Міжнародним стандартом звітності із сталого розвитку Глобальної ініціативи зі звітності комунальним підприємством не ведеться.

Річний план закупівель на Prozorro

 


Річний план закупівель 2018

План закупівлі 2018 XLSX-файл, 0,03 МБайт

Річний план закупівлі 2017

План закупівлі 2017 PDF-документ, 0,2 МБайт

Інформація про операції та зобов'язання підприємства

2022 рік

за І півріччя 2022 року

за 1 квартал 2022 року

2021 рік

Форма 2м за 2021 рік PDF-документ, 0,4 МБайт
Форма 4-3м за 2021 рік по КПКВК 0217330 PDF-документ, 0,37 МБайт
Форма 4-3м за 2021 рік по КПКВК 0217530 PDF-документ, 0,37 МБайт
Форма 7м за 2021 рік по КПКВК 0217330 PDF-документ, 0,45 МБайт
Форма 7м за 2021 рік по КПКВК 0217530 ЗФ PDF-документ, 0,45 МБайт
Форма 7м за 2021 рік по КПКВК 0217530 СФ PDF-документ, 0,45 МБайт

2 квартал 2021 року

1 квартал 2021 року

2020 рік

4 квартал 2020 року

3 квартал 2020 року

Форма 2м 3 квартал 2020 року PDF-документ, 0,4 МБайт
Форма 4-3 м 3 квартал 2020 року PDF-документ, 0,37 МБайт

2 квартал 2020 року

1 квартал 2020 року

Форма 2 м 1 квартал 2020 року PDF-документ, 0,27 МБайт
Форма 4-3 м 1 квартал 2020 року PDF-документ, 0,22 МБайт
Форма 7 м 1 квартал 2020 року PDF-документ, 0,24 МБайт

2019 рік

Форма 2 м за 2019 рік PDF-документ, 0,26 МБайт
Форма 7 м за 2019 рік PDF-документ, 0,26 МБайт

2017-2018 роки

Не проводились операції та зобов’язання підприємства з державним та/або місцевим бюджетом

2016 рік

Форма 2 м за 2016 рік PDF-документ, 3,49 МБайт
Форма 4-3 м за 2016 рік PDF-документ, 5,18 МБайт
Форма 7 м загальний фонд за 2016 рік PDF-документ, 5,69 МБайт

Істотні передбачені фактори ризику КП "Вінницький інформаційний центр"

Найбільш істотними факторами ризику, що можуть вплинути на результати діяльності міського комунального підприємства є:

  • Зміна нормативної бази в сторону збільшення регуляторних актів або ліцензування
  • Висока конкуренція з боку приватних компаній на ринку телекомунікаційних послуг
  • Девальвація валюти
  • Зміни експортно-імпортної політики держави
  • Відсутність інвестування
  • Виникнення аварійних ситуацій внаслідок високої зношеності обладнання

З боку керівника КП "Вінницький інформаційний центр" задля мінімізування вказаних ризиків постійно проводиться моніторинг законодавства, ведуться перемови з потенційними клієнтами. Відвідування конференцій, презентацій, виставок підтримує високу кваліфікацію працівників на телекомунікаційному ринку. Керівництво постійно вивчає досвід європейських колег. Збільшення різновидів послуг та пошук можливостей диверсифікувати діяльність має призвести до зменшення залежності від додаткових інвестицій.

  • Керівник підприємства
  • Члени наглядової ради
  • Звіти керівника та наглядової ради
  • Винагороди керівника
  • Рішення суб'єкта управління щодо підприємства

Директор

Бригадир Сергій Сергійович

Директор КП "Вінницький інформаційний центр"

+380432595377
brygadyrss@vmr.gov.ua

Біографія

Народився 03 квітня 1988 року.

Освіта:

2005 – 2008 роки - Вінницький фінансово-економічний університет, спеціальність – правознавство

2008 – 2011 роки – Вінницька філія Університет сучасних знань, спеціальність – правознавство

Досвід роботи:

2008 рік – Товариство з обмеженою відповідальністю «Неруд-Сервіс», посада – менеджер-помічник директора. Підготовка документації для проведення геологорозвідки та подальшого захисту об'єму корисних копалин для участі в державних торгах на отримання ліцензії з видобутку корисних копалин. Організація закупівлі спецтехніки, а також організація робочого місця на території видобутку.

з 2008 року - приватний підприємець; Програмування мікроелектроніки. Впровадження, конфігурування та доопрацювання комплексних засобів автоматизації. Обслуговування медичних діагностичних центрів «Статус». Керівник групи впровадження та підтримки ІТ-рішень в мережі торгових центрів «Подіум». Впровадження та підтримка ІТ-Системи Бар БОС в мережі закладів швидкого харчування «Печена картопля». Розгортання систем безпеки в мережі відділень банку «Фінанси та Кредит». Розробка та впровадження Web-рішень електронної комерції для магазинів обладнання відеоспостереження та інших комплексів засобів безпеки.

з 2015 року - Приватне підприємство служба безпеки «Каскад» - директор з технічного розвитку. Налагодження закритого каналу зв'язку на території м. Вінниці та організація технічних засобів для ведення охоронної діяльності підприємств (впровадження засобів безпеки, організація роботи пульту централізованого спостереження, відеомоніторинг, відеоаналітика).

з 2015 року – Комунальне підприємство «Вінницький інформаційний центр» - директор з технічного розвитку. Обслуговування комунальних закладів освіти, культури та охорони здоров'я. Підготовка технічних завдань та технічних специфікацій на проектування мережі АСКДР. Розробка стратегії «Безпечне місто Вінниця». Організація робочого процесу з встановлення та налагодження апаратного/комп'ютерного та програмного забезпечення, а також монтування систем контролю доступу, відеоспостереження та охоронних систем (проектування та впровадження). Робота із системою електронних закупівель «ProZorro».

З 27 листопада 2017 року - т.в.о. директора, з 11 грудня 2018 року - директор КП «Вінницький інформаційний центр».

Брав участь в провадженні медицини катастроф у Вінницькій області.

Професійні навички і знання:

Проектування та монтаж систем відеоспостереження, побудованих на базі аналогових відеокамер, цифрових камер з використанням IP-протоколу, цифрових камер без використання IP-протоколу (3G-SDI, HD-TVI, HD-CVI, ін.), а також підключення цих систем до мережі Інтернет з можливістю віддаленого доступу;

Проектування та монтаж охоронних сигналізацій, що працюють на обладнанні: Оріон (протоколи «Мост» та «Інтеграл»), Дунай (з використанням каналів зв'язку GSM, GPRS та радіоканалу);

Проектування та монтаж автоматизованих систем контролю доступу з використанням TM (touch memory) та RFID (Radio frequency identification) технологій;

Проектування та монтаж комп'ютерних мереж, що базуються на таких світових виробниках, як HP, Cisco, MikroTik, D-Link.

Знання в телекомунікаційному секторі міста Вінниці;

Досвід та вміння побудови бездротового зв'язку WiFi;

Проектування та реалізація проектів з побудови повітряних оптоволоконних ліній зв'язку, знання основних НПА у даній сфері;

Проектування та реалізація проектів з побудови оптоволоконних ліній зв'язку, розміщених в підземній каналізації (ПАТ «Укртелеком»), знання основних НПА у даній сфері;

Брав участь в організації робочого місця адміністратора по видачі ІD-паспортів в Центрі надання адміністративних послуг (відділення «Замостя») (впровадження комплексної системи захисту інформації на робочому місці).

Досвід роботи з програмами: Microsoft Office (Word, Excel, WordPad, Outlook, Visio), Windows (XP, 7, 8, 10); Photoshop; ЛІГА:ЗАКОН; Доктор Елекс;

Досвідчений користувач соціальних мереж (Facebook, ВКонтакті, Viber, Twitter, Skype, Skype for business, Google+), а також хмарних сховищ даних (Google Drive, OneDrive);

Досвід ведення електронної комерції, адаптація Web-рішень електронної комерції;

Базові навички та знання бухгалтерського обліку, а також програм «M.E.Doc IS» з використанням цифрового підпису та «Податкова звітність»;

Досвід роботи з клієнтськими, банківськими програмами «Приват24» та «StarAccess».

Участь в грантах, конкурсах, виставках та семінарах:

Щорічна участь у виставках «БЕЗПЕКА»;

Участь у семінарах з систем безпеки;

В 2016 році отримав грант у тринадцятому обласному конкурсі розвитку територіальних громад на реалізацію проекту «Впровадження системи екомоніторингу хімічно-небезпечних об'єктів м. Вінниці» (встановлення газоаналізаторів на хімічно-небезпечних об'єктах);

Брав участь в конкурсі IT-проектів у сфері е-демократії, за підтримки Швейцарської агенції з розвитку та співробітництва в Україні, Фонду Східна Європа та Фондом Innovabridge в проекті EGAP Challenge, партнерами якого стали такі міжнародні компанії-лідери ІТ-галузі, як IBM, Cisco Systems, De Novo та Intel. Була здобута перемога та отриманий грант на реалізацію проекту «Informer for citizens». Досвід, опис проекту, звітування щодо виконаних робіт - в аплікаційних формах міжнародних організацій.

Інше:

Керівник громадської організації «Інноваційні технології».

Одружений, виховує доньку та сина.

Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру:

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

  • Інформація про членів наглядової ради

    Наглядова рада не утворювалася

    Річні звіти керівника:

    Звіт за 2020 рік PDF-документ, 0,2 МБайт
    Звіт за 2017 рік PDF-документ, 0,21 МБайт
    Звіт за 2016 рік PDF-документ, 0,08 МБайт
    Звіт за 2015 рік PDF-документ, 0,32 МБайт
    Звіт за 2009-2014 роки PDF-документ, 0,19 МБайт

    Наглядова рада не утворювалася.

    Оплата праці директора комунального підприємства "Вінницький інформаційний центр" здійснюється на підставі Контракту з Вінницькою міською радою.

    За виконання обов'язків, передбачених Контрактом, керівнику нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством за результатами його господарської діяльності, виходячи з:

    • посадового окладу в розмірі 4.5 мінімальних посадових окладів працівника основної професії, визначеного у колективному договорі;

    • премії за підсумками роботи за квартал у розмірі 3-х посадових окладів відповідно до умов, показників та розмірів преміювання та депреміювання за оркмим наказом директора департаменту інформаційних технологій міської ради.

    У разі погіршення якості роботи, невиконання умов Контракту, погіршення трудової дисципліни премія зменшується або не виплачується в повному обсязі у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення.

    У разу допущення на підприємтсві нещасного випадку із смертельним наслідком з вини підприємства, премія та винагорода керівникові не нараховується.

    Крім того, керівникові можуть виплачуватись:

    • винагорода за підсумками роботи за рік за рахунок чистого прибутку;

    • одноразові виплати за виконання окремих завдань за рішенням виконавчого комітету міської ради.

    Директору підприємства надається основна щорічна оплачувана відпустка тривалістю 24 календарних дні та додаткова оплачувана відпустка за ненормований робочий день 7 календарних днів. У разі відпустки йому надається матеріальна допомога на оздоровлення у розмірі середньомісячного заробітку.

    У разі виходу керівника на пенсію, йому може виплачуватись грошова допомога в розмірі не більше як шість посадових окладів.

    Рішення суб'єкта управління об'єктами комунальної власності щодо комунального підприємства

    Рішення про Статут комунального підприємства "Вінницький інформаційний центр"

    • Бюджетні призначення
    • Бюджетні видатки та кредити
    • Укладені договори
    • Стан виконання договорів
    • Службові відрядження

    Обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань по КП "Вінницький інформаційний центр"

    Обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету

    Інформація про укладені договори

    За 1 квартал 2020 року XLS-файл, 0,04 МБайт
    За 4 квартал 2019 року XLS-файл, 0,04 МБайт
    За 3 квартал 2019 року XLS-файл, 0,04 МБайт
    За 2 квартал 2019 року XLS-файл, 0,03 МБайт
    За 1 квартал 2019 року XLS-файл, 0,03 МБайт
    За 2017 рік XLS-файл, 0,05 МБайт
    За 2016 рік XLSX-файл, 0,02 МБайт

    Інформація про стан виконання договорів

    За 1 квартал 2020 року XLS-файл, 0,04 МБайт
    За 4 квартал 2019 року XLS-файл, 0,04 МБайт
    За 3 квартал 2019 року XLS-файл, 0,04 МБайт
    За 2 квартал 2019 року XLS-файл, 0,03 МБайт
    За 1 квартал 2019 року XLS-файл, 0,04 МБайт
    За 2016 рік XLSX-файл, 0,02 МБайт

    Службові відрядження

    Відрядження 2016-2017 роки XLSX-файл, 0,02 МБайт
    Відрядження 2019 рік XLSX-файл, 0,02 МБайт

    Досьє підприємства

    • Назва
    • Орган управління
    • Код ЄДРПОУ
    • Адреса
    • Телефон (бухгалтерія, договори)
    • Телефон (технічні питання)
    • E-mail

    Пов'язані новини

    Усі новини

    Пов'язані сервіси

    Усі сервіси

    Приміщення для тимчасового перебування

    Приміщення для тимчасового перебування населення під час дії сигналу «Повітряна тривога» https://shelter.vmr.gov.ua

    Відкриті дані​

    Відкриття даних сприяє відкритості і підзвітності влади та допомагає їй приймати правильні рішення.

    Персональний кабінет

    Персональний кабінет - це єдине вікно доступу користувачів до низки адміністративних послуг та сервісів