Опубліковано 16 січня 2022, актуалізовано 09 лютого 2023

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до міської влади у такий спосіб:

  • надіслати письмове звернення поштою на адресу: 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 59. У письмовому зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати;

  • надати звернення до відділу звернень апарату міської ради та її виконкому особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства, за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59 (години роботи відділу - понеділок - п'ятниця з 8-30 до 17-00, обідня перерва – з 13-00 до 13-30);

  • подати усне звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку згідно графіку роботи постійно діючих прямих телефонних ліній за участю керівників виконавчих органів;

  • подати електронне звернення. Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку. У електронному зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено коректну електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.


Адреса офіційної електронної пошти Вінницької міської ради, Вінницького міського голови та його заступників: vinrada@vmr.gov.ua.



Дізнайтеся стан розгляду свого звернення:


Інформація про стан роботи із зверненнями громадян