Міське комунальне підприємство "Архітектурно-будівельний сервіс"
Комунальне підприємство Вінницької міської ради
- Загальна інформація
- Фінанси
- Керівництво
- Публічність
- Графік роботи підприємства та час прийому керівника
- Інформація про підприємство
- Цілі діяльності
- Статут підприємства
- Структура підприємства
- Основні види діяльності та послуги
- Кодекс етичної поведінки працівників
Увага ! На виконання рішення Вінницької міської ради від 28 жовтня 2022 року № 1254 «Про реорганізацію міського комунального підприємства «Архітектурно-будівельний сервіс»», міське комунальне підприємство «Архітектурно-будівельний сервіс» реорганізується шляхом приєднання до комунального підприємства «Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху». Головою комісії з припинення міського комунального підприємства «Архітектурно-будівельний сервіс» призначено Плахотнюка Анатолія Васильовича. 01.11.2022 року подано документи для проведення реєстраційної дії «Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті реорганізації». Вимоги кредиторів до міського комунального підприємства «Архітектурно-будівельний сервіс» повинні бути заявлені за адресою: Україна, 21010, Вінницька обл., Вінницький район, місто Вінниця, вулиця Ботанічна, будинок 23 протягом двох місяців з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.
Графік роботи підприємства:
понеділок-четвер з 08:30 до 17:30 год.
п'ятниця з 08:30 до 16:15 год.
перерва з 13:00 до 13:45 год.
вихідні дні: субота, неділя.
До уваги вінничан та мешканців Вінницької міської ТГ! В зв`язку з введенням воєнного стану, тимчасово, змінений графік роботи:
понеділок-четвер з 08:30 до 17:15 год.
п'ятниця з 08:30 до 15:45 год.
перерва з 13:00 до 13:30 год.
вихідні дні: субота, неділя.
Час прийому начальника підприємства:
вівторок-п'ятниця з 09:00 до 10:00 год.
Попередній запис на прийом за телефоном: +380432659977
Міське комунальне підприємство «Архітектурно-будівельний сервіс» (далі-Підприємство), створене відповідно до рішення Вінницької міської ради від 18.06.2004 року № 701. Власником Підприємства є Вінницька міська територіальна громада, в особі Вінницької міської ради, якій воно підзвітне та підконтрольне.
Департамент правової політики та якості Вінницької міської ради є органом, який виконує функції органу управління Підприємством.
Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним кодексами України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими чинними нормативно-правовими актами України та Статутом.
Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банку, круглу печатку, кутовий та інші штампи зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом. Підприємство набуває прав юридичної особи з дня його державної реєстрації у встановленому законом порядку.
Підприємство діє на принципах повного госпрозрахунку.
виконання виробничих завдань з впорядкування на території Вінницької міської територіальної громади (далі - ВМТГ) тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів), як елементів благоустрою, протидії їх самочинному (самовільному) встановленню/розміщенню на території ВМТГ;
виявлення та запобігання самочинному (самовільному) будівництву на території ВМТГ;
виявлення та запобігання самочинному (самовільному) розміщенню на території ВМТГ тимчасових споруд (ТС) для здійснення підприємницької діяльності, малих архітектурних форм (МАФ), рекламних засобів/конструкцій;
перевірка дотримання містобудівної та проектної документації юридичними та фізичними особами;
здійснення заходів, які забезпечують дотримання юридичними та фізичними особами правил благоустрою, що діють на території ВМТГ;
забезпечення організації та здійснення перевезення вантажів, транспортних засобів;
здійснення організації та проведення діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території ВМТГ;
отримання прибутку від робіт (послуг), що надаються на договірних засадах юридичним, фізичним особам;
поповнення місцевого бюджету.
Попередні редакції статуту комунального підприємства:
Чинна редакція статуту комунального підприємства:
Адміністрація

Плахотнюк Анатолій Васильович
Начальник МКП Архітектурно-будівельний сервіс"

Піщик Галина Андріївна
Заступник начальника

Семенюк Анжеліка Володимирівна
Секретар

Галайчук Микола Володимирович
Завідувач господарством
Бухгалтерія

Рзаєва Ірина Олександрівна
Головний бухгалтер

Скалоцька Тетяна Іванівна
Бухгалтер

Савчук Наталія Володимирівна
Бухгалтер
Юридичний відділ

Рзаєва Світлана Іванівна
Начальник відділу

Ямпільський Юрій Володимирович
Юрист
Загальний відділ

Фабянчук Андрій Васильович
Начальник відділу

Складанюк Наталія Вікторівна
Головний інспектор

Лоїк Валентина Василівна
Інспектор

Плащевська Світлана Степанівна
Інспектор

Щербата Валентина Анатоліївна
Інспектор

Косаковський Юрій Анатолійович
Водій автотранспортних засобів
Господарський відділ

Мелешко Андрій Володимирович
Начальник відділу

Шевчук Дмитро Анатолійович
Головний інспектор

Букін Едуард Олександрович
Інспектор

Голубович Григорій Володимирович
Сторож

Кривенко Олександр Дмитрович
Сторож

Огороднік Віктор Михайлович
Сторож

Руденко Анатолій Євгенійович
Сторож

Прокопчук Анатолій Миколайович
Водій автотранспортних засобів

Соломко Тетяна Вікторівна
Прибиральник службових приміщень
Відділ з питань перевезення вантажів

Сенченко Сергій Іванович
Начальник відділу

Колодинський Ігор Борисович
Водій автотранспортних засобів

Бондаренко Олександр Михайлович
Стропальник
МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» діє на принципах повного госпрозрахунку.
Для забезпечення належної реалізації статутних завдань, програм, доручень, які стосуються діяльності підприємства, за відповідним рішенням визначається отримувачем бюджетних коштів.
Основна мета створення підприємства та предмет діяльності МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» визначена в Статуті, що затверджений рішенням Вінницької міської ради.
Види економічної діяльності підприємства за КВЕД:
Основний:
71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах
Інші:
43.11 Знесення
43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику
68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту
71.20 Технічні випробування та дослідження
42.11 Будівництво доріг і автострад
49.42 Надання послуг перевезення речей (переїзду)
49.41 Вантажний автомобільний транспорт
52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту
82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.
96.09 Надання інших індивідуальних послуг, н.в.і.у.
Діяльність та послуги по впорядкуванню тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів)
Рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 24.12.2007р. №3290 (зі змінами) затверджено Типовий договір про порядок використання встановлених тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів)(далі-Договір). МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» наділене повноваженнями на укладання вказаного Договору.
Положення Договору встановлюють єдиний порядок використання тимчасових конструкцій (гаражів), розміщених жителями Вінницької міської територіальної громади на землях комунальної власності. Даним Договором визначено порядок сплати коштів на рахунок МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» (згідно затверджених калькуляцій, які погоджені виконкомом міської ради) та до цільового фонду «Соціально-економічний розвиток Вінницької міської територіальної громади» (внесок затверджений Договором, який спрямовується до цільового фонду «Соціально-економічний розвиток Вінницької міської ТГ використовується в інтересах соціально-економічного розвитку та благоустрою населених пунктів, що входять до складу Вінницької міської територіальної громади) при укладенні Договору та при продовжені його дії.
МКП "Архітектурно-будівельний сервіс" передбачені пільги по сплаті коштів за надані послуги підприємством при укладені або продовжені дії Договору визначеним категоріям громадян, а саме:
- особи з інвалідністю внаслідок війни;
- учасники бойових дій;
- особи, які опинились в складних життєвих обставинах;
- особи, яким призначено житлову субсидію;
- вдови (удівці) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни;
- особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, віднесені до І-ІІ категорій;
- особи з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату І-ІІІ групи;
- особи з інвалідністю загального захворювання І-ІІ групи;
- особи з інвалідністю з дитинства І-ІІІ групи. Відповідно до певної категорії передбачається повне або часткове звільнення від оплати.
У разі неспроможності громадянами внесення оплати єдиним платежем, передбачена можливість укладення додаткової угоди про розстрочку платежів при укладенні Договору. При укладанні вищезазначеної угоди, розрахунки по Договору розстрочуються по частинах до кінця календарного року.
Реквізити для сплати коштів за Договором надаються при укладенні Договору та продовженні його дії особисто при зверненні власника (користувача) конструкцією з врахуванням обставин можливості його укладення та наявності/відсутності пільг. Оплата здійснюється у безготівковій формі.
Рішенням виконкому міської ради від 13.01.2022 р. № 6, на виконання рішення міської ради «Про затвердження Комплексної програми «Основні напрямки соціальної політики Вінницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки», затверджено «Порядок надання муніципальних пільг по сплаті внесків до цільового фонду «Соціально-економічний розвиток Вінницької міської територіальної громади» при укладенні Договору про порядок використання встановлених тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів) та Додаткових угод до договору про порядок використання встановлених тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів), а семе:
- особам з інвалідністю внаслідок війни;
- учасникам бойових дій;
- особам, яким призначено житлову субсидію;
- особам, які опинились в складних життєвих обставинах».
Відповідно до певної категорії та на підставі прийнятого рішення міською комісією з питань призначення та надання жителям Вінницької міської територіальної громади муніципальних пільг та розгляду інших соціальних питань (Комісія приймає рішення по п.4 Переліку категорій громадян) передбачається часткове або повне звільнення від сплати внесків до цільового фонду «Соціально-економічний розвиток Вінницької міської територіальної громади».
Також зазначаємо, що безоплатне використання гаражних боксів на території Вінницької міської територіальної громади, передбачено:
- Порядком надання дозволу на тимчасове встановлення гаражних боксів в дворах багатоквартирних житлових будинків на території Вінницької міської територіальної громади учасникам бойових дій, членам сімей загиблих (померлих) осіб, які брали безпосередню участь в проведенні антитерористичної операції та/або здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення операції Об’єднаних сил (ООС), затвердженого рішенням виконкому Вінницької міської ради від 27.06.2019 року №1618 (зі змінами);
- Порядком надання дозволу на тимчасове встановлення гаражних боксів в дворах багатоквартирних житлових будинків на території Вінницької міської територіальної громади особам з інвалідністю із захворюванням опорно-рухового апарату та особам з інвалідністю внаслідок війни, які за висновком медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) мають медичні показання для забезпечення автомобілем, отримали такий автомобіль через органи соціального захисту населення, що затверджений рішенням виконкому Вінницької міської ради від 04.07.2019 року № 1680 (зі змінами).
Діяльність та послуги по забезпечення організації та здійснення перевезення вантажів, транспортних засобів
Відповідно до рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради "Про затвердження Порядку тимчасового затримання транспортних засобів інспекторами з паркування відділу паркування департаменту енергетики транспорту та зв’язку Вінницької міської ради", МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» приводить діяльність, пов’язану із доставлянням (транспортуванням) тимчасово затриманих транспортних засобів для зберігання на спеціальний майданчик (стоянку) за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора за повідомленням інспекторів з паркування відділу паркування департаменту енергетики транспорту та зв’язку Вінницької міської ради на умовах та в порядку визначеному договором про надання послуг з доставляння (транспортування) тимчасово затриманих транспортних засобів.
Даним рішенням, зокрема, затверджено розміри плат за транспортування і зберігання тимчасово затриманих інспекторами з паркування відділу паркування департаменту енергетики транспорту та зв’язку Вінницької міської ради транспортних засобів на спеціальних майданчиках (стоянках).
Додаткова інформація щодо евакуації транспортних засобів:
Додаткова інформація щодо впорядкування гаражів:
Кодекс етичної поведінки працівників МКП "Архітектурно-будівельний сервіс"
- Фінансова звітність. Реєстр боргових зобов'язань
- Фінансові плани
- Звіти про виконання показників фінансових планів
- Аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності
- Фінансова та нефінансова звітності за Міжнародними стандартами обліку
- Річний план закупівель
- Інформація про операції та зобов’язання підприємства
- Істотні передбачувані фактори ризику
Фінансова звітність 2014 рік
Фінансова звітність 2015 рік
Фінансова звітність 2016 рік
Фінансова звітність 2017 рік
Фінансова звітність 2018 рік
Фінансова звітність 2019 рік
Фінансова звітність 2020 рік
Фінансова звітність 2021 рік
Фінансова звітність 2022 рік
Реєстр боргових зобов'язань 2014 рік
Реєстр боргових зобов'язань 2015 рік
Реєстр боргових зобов'язань 2016 рік
Реєстр боргових зобов'язань 2017 рік
Реєстр боргових зобов'язань 2018 рік
Реєстр боргових зобов'язань 2019 рік
Реєстр боргових зобов'язань 2020 рік
Реєстр боргових зобов'язань 2021 рік
Реєстр боргових зобов'язань 2022 рік
Фінансовий план на 2020 рік
Фінансовий план на 2021 рік
Фінансовий план на 2022 рік
Звіти про виконання показників фінансового плану за 2020 рік
Звіти про виконання показників фінансового плану за 2021 рік
Звіти про виконання показників фінансового плану за 2022 рік
Аудит річної фінансової звітності міського комунального підприємства "Архітектурно-будівельний сервіс" за період з 2014-2022 рр. не проводився.
Фінансова звітність за Міжнародними стандартами обліку для державного сектору та нефінансова звітність за Міжнародним стандартом звітності із сталого розвитку Глобальної ініціативи зі звітності міським комунальним підприємством "Архітектурно-будівельний сервіс" не ведеться.
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель Prozorro протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Інформація про операції та зобов’язання підприємства за 2015 рік
Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2016 рік
За І квартал 2017 року, І півріччя 2017 року, 9 місяців 2017 року та 2017 рік - операції та зобов'язання підприємства з державним або місцевим бюджетом, державними або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов'язання підприємства, що виникають у результаті державно-приватного партнерства, відсутні.
За І квартал 2018 року, І півріччя 2018 року, 9 місяців 2018 року та 2018 рік - операції та зобов'язання підприємства з державним або місцевим бюджетом, державними або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов'язання підприємства, що виникають у результаті державно-приватного партнерства, відсутні.
За І квартал 2019 року, І півріччя 2019 року, 9 місяців 2019 року та 2019 рік - операції та зобов'язання підприємства з державним або місцевим бюджетом, державними або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов'язання підприємства, що виникають у результаті державно-приватного партнерства, відсутні.
Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2020 рік
Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2021 рік
За І квартал 2022 року, І півріччя 2022 року, 9 місяців 2022 року та за 2022 рік - операції та зобов'язання підприємства з державним або місцевим бюджетом, державними або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов'язання підприємства, що виникають у результаті державно-приватного партнерства, відсутні.
Найбільш істотними факторами ризику, що можуть вплинути на результати діяльності міського комунального підприємства "Архітектурно-будівельний сервіс" є:
- низька платоспроможність населення, як наслідок несвоєчасне виконання договірних зобов’язань, що зумовлює зменшення прибутковості;
- збільшення витрат на виконання статутних завдань (демонтажні роботи);
- збільшення витрат на матеріальні ресурси (паливо, запчастини, електроенергія та інш.);
- незмінна вартість послуг по евакуації транспортних засобів (державне регулювання цін);
- зростання податкового навантаження.
Основними заходами щодо управління даними ризиками є:
- проводити планування доходів та витрат на поточний та наступний роки.
- здійснювати контроль за всіма видами витрат з метою їх уникнення або скорочення.
- Начальник МКП "Архітектурно-будівельний сервіс"
- Інформація про членів наглядової ради
- Річні звіти керівника та наглядової ради
- Структура, принципи формування та розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага керівника, заступника керівника та членів наглядової ради (у разі утворення)
- Рішення суб'єкта управління об'єктами комунальної власності щодо комунального підприємства
Плахотнюк Анатолій Васильович

Плахотнюк Анатолій Васильович
Здійснює керівництво міським комунальним підприємством "Архітектурно-будівельний сервіс" у відповідності та на умовах визначених в контракті, який укладений на підставі розпорядження міського голови
Профіль посадової особиРішення про створення Наглядової ради в міському комунальному підприємстві "Архітектурно-будівельний сервіс" не приймалось.
Річні звіти начальника МКП "Архітектурно-будівельний сервіс"
ОПЛАТА ПРАЦІ НАЧАЛЬНИКА ПІДПРИЄМСТВА
Призначення на посаду керівника комунального підприємства (далі – Керівник), здійснюється шляхом укладання з ним контракту.
За виконання обов’язків, передбачених у контракті, Керівнику комунального підприємства нараховується заробітна плата за кошти, одержані комунальним підприємством внаслідок його фінансово-господарської діяльності.
Розмір посадового окладу керівника комунального підприємства визначається залежно від середньооблікової чисельності працівників у еквіваленті повної зайнятості за рік, у кратності до мінімального посадового окладу (ставки) працівника основної професії.
Розмір мінімального посадового окладу (ставки) працівника основної професії на комунальному підприємстві визначається у Колективному договорі, що діє на комунальному підприємстві. Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.
За виконання обов'язків, передбачених контрактом, Керівнику нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з:
- посадового окладу у кратності 2,4 до мінімального посадового окладу (ставки) працівника основної професії, визначеного у колективному договорі;
- премії за підсумками роботи за квартал розмірі до 3-х посадових окладів відповідно до умов, показників та розмірів преміювання та деприміювання (згідно з додатком до контракту) за окремим наказом директора департаменту правової політики та якості міської ради.
У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, погіршення трудової дисципліни премія зменшується або не виплачується в повному обсязі у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення.
У разі допущення на підприємстві нещасного випадку із смертельним наслідком з вини підприємства премія та винагорода не нараховується.
Крім того Керівнику можуть виплачуватись: винагорода за підсумками роботи за рік за рахунок чистого прибутку та одноразові виплати за виконання окремих завдань за рішенням виконавчого комітету міської ради.
Керівнику підприємства виплачується матеріальна допомога для оздоровлення в розмірі посадового окладу під час надання основної щорічної відпустки.
Посадовий оклад Керівника підприємства змінюються відповідно до зміни розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб згідно із чинним законодавством України.
2021 рік:
січень: посадовий оклад -19068,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано -19068,00.
лютий: посадовий оклад -19068,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано -19068,00.
березень: посадовий оклад -19068,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано -19068,00.
квітень: посадовий оклад -19068,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано -19068,00.
травень: посадовий оклад -19068,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - індексація доходів - 93,07; всього нараховано -19161,07.
червень: посадовий оклад -19068,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - індексація доходів - 93,07; всього нараховано -19161,07.
липень: посадовий оклад -19992,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано -19992,00.
серпень: посадовий оклад -4760,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - відпустка -20032,20; оподатковувана матеріальна допомога - 19992,00; всього нараховано -44784,20.
вересень: посадовий оклад -13630,91 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано -13630,91.
жовтень: посадовий оклад -19992,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано -19992,00.
листопад: посадовий оклад -19992,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано -19992,00.
грудень: посадовий оклад -23818,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано -23818,00.
Всього нараховано за рік (без відрахувань): 256803,25 грн.
2022 рік:
січень: посадовий оклад -17550,11 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано - 17550,11.
лютий: посадовий оклад -22627,10 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія річна - 47636,00; лікарняний лист ФСС -1407,14; лікарняний лист підприємство -3517,85; відрядження - 1190,90; всього нараховано -76378,99.
березень: посадовий оклад -23818,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано - 23818,00.
квітень: посадовий оклад -23818,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано - 23818,00.
травень: посадовий оклад -23818,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - індексація доходів - 188,56; всього нараховано - 24006,56.
червень: посадовий оклад -23818,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - індексація доходів - 270,43; всього нараховано - 24088,43.
липень: посадовий оклад -24960,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано - 24960,00.
серпень: посадовий оклад -5426,09 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - відпустка - 19793,04; всього нараховано - 25219,13.
вересень: посадовий оклад -15883,64 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати -лікарняний лист ФСС -4443,60; лікарняний лист підприємство -4443,60; всього нараховано -24770,84.
жовтень: посадовий оклад -24960,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано - 24960,00.
листопад: посадовий оклад -24960,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -; всього нараховано - 24960,00.
грудень: посадовий оклад -25766,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія річна - 51532,00; компенсація відпустки - 18314,80; всього нараховано - 95612,80.
Всього нараховано за рік (без відрахувань): 410142,86 грн.
ОПЛАТА ПРАЦІ ЗАСТУПНИКА НАЧАЛЬНИКА ПІДПРИЄМСТВА
Згідно зі ст.15 Закону України "Про оплату праці" підприємства госпрозрахункової сфери, в тому числі комунальні, самостійно в колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами визначають форми і системи оплати праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів своїх працівників.
Основна заробітна плата заступника начальника встановлена у вигляді посадового окладу, що закріплений у Штатному розписі та розрахований у відповідності до Схеми посадових окладів.
Доплати, надбавки, премії та інші заохочувальні виплати нараховуються та виплачуються у відповідності до чинного законодавства, Колективного договору.
2021 рік:
січень: посадовий оклад -16210,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія - 4052,50; премія (разова) - 2000,00; всього нараховано -22262,50.
лютий: посадовий оклад -16210,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія - 4052,00; оподатковувана матеріальна допомога - 16210,00; всього нараховано -36472,50.
березень: посадовий оклад -16210,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія (разова) - 3500,00; всього нараховано -19710,00.
квітень: посадовий оклад -16210,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія - 8105,00; всього нараховано -24315,00.
травень: посадовий оклад -16210,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - індексація доходів - 93,07; всього нараховано -16303,07.
червень: посадовий оклад -16210,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія (разова) - 2000,00; індексація доходів - 93,07; всього нараховано -18303,07.
липень: посадовий оклад -9267,27 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - відпустка - 9977,66; оподатковувана матеріальна допомога - 16990,00; всього нараховано -36234,93.
серпень: посадовий оклад -16990,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія (разова) - 1500,00; всього нараховано -18490,00.
вересень: посадовий оклад -16990,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія - 5097,00; всього нараховано -22087,00.
жовтень: посадовий оклад -16990,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія (разова) - 2000,00; всього нараховано -18990,00.
листопад: посадовий оклад -5405,91 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - лікарняний лист ФСС -6082,86; лікарняний лист підприємство -4344,90; відпустка - 3740,05; всього нараховано -19573,72.
грудень: посадовий оклад -20158,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія - 20158,00; премія (разова) -3000,00;компенсація за невикористану відпустку - 5194,42; оподатковувана матеріальна допомога -20158,00; всього нараховано -68668,42.
Всього нараховано за рік (без відрахувань): 321410,21 грн.
2022 рік:
січень: посадовий оклад -20158,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія (разова) -3000,00;оподатковувана матеріальна допомога -20158,00; всього нараховано -43316,00.
лютий: посадовий оклад -20158,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -;всього нараховано -20158,00.
березень: посадовий оклад -9162,73 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - відпустка - 15452,80;всього нараховано -24615,53.
квітень: посадовий оклад -14398,57 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -;всього нараховано -14398,57.
травень: посадовий оклад -20158,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - відпустка - 9850,26; оподатковувана матеріальна допомога - 20158,00; індексація доходів - 188,56;всього нараховано -50354,82.
червень: посадовий оклад -10995,27 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - індексація доходів - 147,51;всього нараховано -11142,78.
липень: посадовий оклад -21125,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -;всього нараховано -21125,00.
серпень: посадовий оклад -21125,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -;всього нараховано -21125,00.
вересень: посадовий оклад -21125,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -;всього нараховано -21125,00.
жовтень: посадовий оклад -21125,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія - 10562,50;всього нараховано -31687,50.
листопад: посадовий оклад -21125,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - -;всього нараховано -21125,00.
грудень: посадовий оклад -21808,00 грн.; доплати - -; надбавки - -: інші виплати - премія річна -21808,00;компенсація відпустки - 9213,48; оподатковувана матеріальна допомога -21808,00; всього нараховано -74637,48.
Всього нараховано за рік (без відрахувань):354810,68 грн.
- Обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань
- Обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету
- Інформація про укладені договори
- Інформація про стан виконання договорів
- Службові відрядження
Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII, портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, оприлюднюють інформацію про обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.
Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII, портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, оприлюднюють інформацію про обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету. Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.
Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII (далі - Закон), портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, оприлюднюють інформацію про укладені за звітний період договори за кошти державного/місцевого бюджетів (п.п.1 частини 1 статті 3 Закону (інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щоквартально, не пізніш як за 35 днів після закінчення звітного кварталу)). Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.
Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII (далі - Закон), портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності, оприлюднюються відомості про договори, укладені за звітний період, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (п.п.2 частини 1 статті 3 Закону (інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком)). У разі, якщо загальна вартість договорів укладених за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності не перевищує 1 мільйон гривень, оприлюднюється інформація про обсяг платежів за договорами у розрізі товарів, робіт і послуг за звітний період. Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.
Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII (далі - Закон), портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, оприлюднюють інформацію про стан виконання договорів, укладених за кошти державного/місцевого бюджетів у попередні звітні періоди (п.п.1 частини 1 статті 3 Закону (інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щоквартально, не пізніш як за 35 днів після закінчення звітного кварталу)). Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.
Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII (далі - Закон), портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності, оприлюднюються відомості про стан виконання договорів, укладених за попередні звітні періоди, які продовжують виконуватися, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (п.п.2 частини 1 статті 3 Закону (інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком)). У разі, якщо загальна вартість договорів укладених за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності не перевищує 1 мільйон гривень, оприлюднюється інформація про обсяг платежів за договорами у розрізі товарів, робіт і послуг за звітний період. Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.
Службові відрядження за 2017 рік
Кількість службових відряджень (кількість осіб) - 2;
У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0;
Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - 4231,00;
У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.
Службові відрядження за 2018 рік
Кількість службових відряджень (кількість осіб) - 3;
У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0;
Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - 2249,70;
У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.
Службові відрядження за 2019 рік
Кількість службових відряджень (кількість осіб) - 2;
У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0;
Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - 3338,40;
У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.
Службові відрядження за 2020 рік
Кількість службових відряджень (кількість осіб) - 6;
У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0;
Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - 12098,44;
У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.
Службові відрядження за 2021 рік
Кількість службових відряджень (кількість осіб) - І квартал - 0; І півріччя - 0; 9 місяців - 0; рік - 0.
У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0.
Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - І квартал - 0; І півріччя - 0; 9 місяців - 0; рік - 0.
У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.
Службові відрядження за 2022 рік
Кількість службових відряджень (кількість осіб) - І квартал - 3; І півріччя - 0; 9 місяців - 0; рік - 0.
У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0.
Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - І квартал - 1800,00; І півріччя - 0; 9 місяців - 0; рік - 0.
У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.
Загальні відомості про підприємство
-
Назва
Міське комунальне підприємство "Архітектурно-будівельний сервіс"
-
Орган управління
Департамент правової політики та якості Вінницької міської ради
-
Код ЄДРПОУ
33209082
-
Адреса
Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Магістратська, буд.78, поштовий індекс 21050
-
Телефон (бухгалтерія, договори)
+380432659976 (бухгалтерія)+380432659978 (загальний відділ)
-
Телефон (технічні питання)
+380432659977 (приймальня)
-
E-mail
mkp.abs.vn@gmail.com
Пов'язані новини
Усі новини-
26 грудня, 17:20
У задоволенні заяви про забезпечення позову по вулиці Батозькій Вінницькій окружній прокуратурі відмовлено
-
29 серпня, 19:45
Деколонізація топонімів: 30 серпня у Вінниці стартує онлайн-голосування за перейменування вулиць
-
25 серпня, 10:53
Старт інтернет-голосування з перейменування вулиць - відтерміновано! Вінничан просять звернути увагу
-
07 червня, 14:38
Ім’ям Дмитра Майбороди: вінничани проголосували за увічнення подвигу Героя України у назві ліцею №26
-
01 квітня, 15:19
Цьогоріч конкурс «Бюджет громадських ініціатив» у Вінницькій громаді не реалізовуватиметься
-
14 лютого, 09:11
Цьогоріч у Вінниці в рамках конкурсу «Бюджет громадських ініціатив» з’являться цікаві локації поблизу навчальних закладів
-
20 січня, 18:25
У Вінниці створять робочу групу з питань безпеки пішоходів
Пов'язані сервіси
Усі сервіси
Електронні консультації
Участь громадськості у процесі вирішення питань місцевого значення

Місцеві ініціативи
Інформація про внесення на розгляд та прийняття рішень у порядку місцевої ініціативи

Громадські слухання
Інформація стосовно проведення громадських слухань Вінницькою міською радою та її виконавчими органами