Комунальне підприємство "Меридіан"
Комунальне підприємство міської ради
- Загальна інформація
- Фінанси
- Керівництво
- Публічні кошти
- Інформація про підприємство
- Цілі діяльності
- Статут підприємства
- Структура підприємства
- Основні види діяльності та послуги
Комунальне підприємство «Меридіан» (надалі - Підприємство) створено Вінницькою міською радою (надалі - Засновник), перебуває у власності територіальної громади міста Вінниці, підзвітне і підконтрольне Вінницькій міській раді та її виконкому, підпорядковане міському голові та Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради.
Найменування підприємства:
повне найменування українською мовою: Комунальне підприємство «Меридіан»;
скорочене найменування українською мовою: КП «Меридіан».
Підприємство забезпечує надання послуг, виконання робіт, які мають задовольняти потреби населення міста відповідно до замовлень громадян та організацій.
Предметом діяльності Підприємства є:
виробництво та реалізація продуктів харчування;
закупівля у населення та суб'єктів господарювання сільськогосподарської продукції для забезпечення організації громадського харчування населення;
організація діяльності їдалень, буфетів та кухонь у загальноосвітніх середніх та вищих навчальних закладах міста, підприємствах та організаціях різних форм власності;
надання послуг населенню в організації та проведенні урочистостей, свят, пам'ятних дат тощо;
надання інших послуг населенню у сфері громадського харчування та виробництва продуктів харчування.
Предметом діяльності Підприємства можуть також бути інші види діяльності, які не заборонені законодавством України.
Види діяльності, які потребують ліцензування відповідно до чинного законодавства України, Підприємство здійснює виключно при наявності відповідної ліцензії.
Графік роботи підприємства та часи прийому керівника:
- Понеділок-четверг з 09:00 до 18:15
- Обідня перерва з 13:00 до 14:00
- П'ятниця з 09:00 до 17:00
- Вихідні - субота, неділя
Підприємство створено з метою здійснення виробничої, торгової та іншої господарської діяльності, виконання робіт, надання послуг у сфері виробництва і реалізації продукції та громадського харчування з метою одержання прибутку (доходу) в порядку та засобами, які не суперечать законодавству.
Предметом діяльності Підприємства є:
виробництво та реалізація продуктів харчування;
закупівля у населення та суб'єктів господарювання сільськогосподарської продукції для забезпечення організації громадського харчування населення;
організація діяльності їдалень, буфетів та кухонь у загальноосвітніх середніх та вищих навчальних закладах міста, підприємствах та організаціях різних форм власності;
надання послуг населенню в організації та проведенні урочистостей, свят, пам'ятних дат тощо;
надання інших послуг населенню у сфері громадського харчування та виробництва продуктів харчування.
Предметом діяльності Підприємства можуть також бути інші види діяльності, які не заборонені законодавством України.
Чинна редакція
Адміністрація
Михайлова Алла Вікторівна
Директор
Окунь Ада Володимирівна
Заступник директора
Бухгалтерія
Колесник Ірина Романівна
Головний бухгалтер
Насіковська Катерина Вікторівна
Бухгалтер
Погорелюк Наталія Леонідівна
Бухгалтер
Павлова Оксана Миколаївна
Економіст
Рабцун Неля Степанівна
Технолог
Максимчук Тетяна Миколаївна
Інспектор з кадрів
Кирилюк Анатолій Степанович
Менеджер з постачання
Бабійчук Тетяна Василівна
Бухгалтер
Москаленко Світлана Юхимівна
Бухгалтер
Види діяльності та перелік послуг, що надаються підприємством
Постачання інших готових страв (основний)
Виробництво хліба та хлібобулочних виробів; виробництво борошняних кондитерських виробів, тортів і тістечок нетривалого зберігання
Виробництво готової їжі та страв
Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами
Роздрібна торгівля з лотків і на ринках харчовими продуктами, напоями та тютюновими виробами
Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами
Постачання готових страв для подій.
- Фінансова звітність. Боргові зобов'язання
- Фінансові плани
- Звіти про виконання фінансових планів
- Аудит
- Звітності за Міжнародними стандартами
- Плани закупівель
- Операції та зобов'язання
- Фактори ризику
Фінансова звітність
2022 рік
2021 рік
Фінансовий план КП "Меридіан" на 2022 рік
Звіт про виконання фінансового плану за 2022 рік
Аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності КП "Меридіан"
Аудит річної фінансової звітності комунального підприємства за останні три роки не проводився.
Повідомлення за результатами наданих підприємством фінансово-бухгалтерських документів щодо включення до Плану контрольно-ревізійної роботи Держаудитслужби не надходило.
Фінансова та нефінансова звітності за міжнародними стандартами обліку КП "Меридіан"
Фінансова звітність за Міжнародними стандартами обліку для державного сектору та нефінансова звітність за Міжнародним стандартом звітності із сталого розвитку Глобальної ініціативи зі звітності комунальним підприємством не ведеться.
Інформація про операції та зобов'язання підприємства
2020-2022 роки
Не проводились операції та зобов’язання підприємства з державним та/або місцевим бюджетом
Істотні передбачені фактори ризику КП "Меридіан"
Найбільш істотними факторами ризику, що можуть вплинути на результати діяльності міського комунального підприємства є:
- Зміна нормативної бази в сторону збільшення регуляторних актів або ліцензування
- Висока конкуренція з боку приватних компаній на ринку послуг з харчування
- Девальвація валюти
- Зміни експортно-імпортної політики держави
- Відсутність інвестування
- Виникнення аварійних ситуацій внаслідок високої зношеності обладнання
З боку керівника КП "Меридіан" задля мінімізування вказаних ризиків постійно проводиться моніторинг законодавства, ведуться перемови з потенційними клієнтами. Відвідування конференцій, презентацій, виставок підтримує високу кваліфікацію працівників на ринку. Керівництво постійно вивчає досвід європейських колег. Збільшення різновидів послуг та пошук можливостей диверсифікувати діяльність має призвести до зменшення залежності від додаткових інвестицій.
- Адміністрація
- Члени наглядової ради
- Звіти керівника та наглядової ради
- Винагороди керівника
- Рішення суб'єкта управління щодо підприємства
Директор
Керівник підприємства
Директор
Михайлова Алла Вікторівна
Директор КП "Меридіан"
Біографія
Народилася 20 грудня 1974 року в с.Серебрія, Могилів-Подільського р-ну.
Освіта:
01 липня 1993р. закінчила Могилів-Подільське медичне училище і отримала кваліфікацію медичної сестри.
1999р. закінчила Харківський інститут професійного навчання та отримала диплом за спеціальністю "Бухгалтерський облік".
У 2010р. закінчила Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету і отримала диплом бакалавра за напрямом підготовки "Економіка і підприємство".
У 2011р. отримала диплом спеціаліста за спеціальністю "Фінанси".
Досвід роботи:
1993р. - прийнята на посаду медсестри дитячої міської лікарні
2002р. - зарахована на посаду бригадира секції підприємства "ТОВ Союз-Галина".
2004р. - призначена на посаду директора державного комунального підприємства громадського харчування "Меридіан".
Професійні навички і знання:
Участь в грантах, конкурсах, виставках та семінарах:
Інше:
Заміжня, виховує двох синів.
Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру:
Декларація за 2019 р.
Дата та час подання: 31.03.2020 16:48:49Декларація за 2020 рік
Дата та час подання: 11.03.2021 12:44:16Інформація про членів наглядової ради
Наглядова рада не утворювалася
Річні звіти керівника:
Наглядова рада не утворювалася.
Рішення суб'єкта управління об'єктами комунальної власності щодо комунального підприємства
- Укладені договори
- Стан виконання договорів
- Службові відрядження
Інформація про укладені договори
Інформація про стан виконання договорів
На підприємстві службових відряджень не було.
Досьє підприємства
-
Назва
КП "Меридіан"
-
Орган управління
Департамент адміністративних послуг
-
Код ЄДРПОУ
13306232
-
Адреса
м. Вінниця, 21036,
вул. Кішки матроса, 30 -
Телефон (бухгалтерія, договори)
+380432533837
-
E-mail
meridian.vn.ua@gmail.com
Пов'язані новини
Усі новини-
17 лютого 2023, 11:17
Для зручності в оформлені пільг та субсидій: на віддалених робочих місцях “Прозорого офісу” фахівці Пенсійного фонду проводять прийом громадян
-
09 лютого 2023, 16:29
Допомога військовим, облаштування укриттів, нові послуги, ремонт доріг. Як минув рік у Деснянському старостинському окрузі
-
01 лютого 2023, 10:50
У Вінниці в “Прозорих офісах” відновили надання послуг з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія
-
10 листопада 2022, 16:24
У Гавришівці відновили роботу виїзного робочого місця адміністратора “Прозорого офісу”
-
01 листопада 2022, 16:17
З 1 листопада змінюється вартість паспортних послуг
-
19 жовтня 2022, 15:32
«Працюємо для вас»: ЦНАПи Вінниці надають послуги у штатному режимі
-
14 жовтня 2022, 10:11
Що потрібно знати про роботу Вінницького ЦНАПу під час та після повітряної тривоги