Адміністративно-технічний центр

Міське комунальне підприємство

Міське комунальне підприємство
  • Загальна інформація
  • Фінанси
  • Керівництво
  • Публічні кошти
  • Інформація про підприємство
  • Цілі діяльності
  • Статут підприємтва
  • Структура підприємства
  • Основні види діяльності та послуги

Міське комунальне підприємство «Адміністративно-технічний центр» (МКП «АТЦ») створено рішенням Вінницької міської ради від 26.06.2009 р. № 2456.

Підприємство належить комунальній власності територіальної громади м. Вінниці.

Підприємство підзвітне та підконтрольне Вінницькій міській раді. Органом, за яким закріплено функції управління МКП «АТЦ», є департамент комунального господарства та благоустрою міської ради.

Метою діяльності підприємства є:

  • ведення господарської діяльності і надання послуг юридичним, фізичним особам у сфері організації та підтримання благоустрою;

  • здійснення заходів, які забезпечують дотримання юридичними та фізичними особами правил благоустрою території у м. Вінниці.

Графік роботи:

  • Понеділок-п'ятниця: з 08:30 до 17:00
  • Вихідні: субота, неділя, святкові та неробочі дні

В Центрі адміністративних послуг «Прозорий офіс» (центральне приміщення) на робочому місці №26 представником МКП "Адміністративно-технічний центр" здійснюється прийом відвідувачів відповідно до режиму роботи Центру.

Понеділок-п'ятниця: з 13:30 до 16:00

Підприємство належить комунальній власності територіальної громади м. Вінниці і здійснює свою діяльність в її інтересах та дотримується таких цілей:

1. Збереження існуючих об'єктів та елементів благоустрою:

  • запобігання виконанню самовільних робіт;
  • мотивування виконавців робіт, щодо застосування сучасних технологій безтраншейного прокладання мереж;​

2. Відновлення порушених або пошкоджених об'єктів та елементів благоустрою:

  • здійснення супроводу робіт пов'язаних порушенням об'єктів благоустрою;
  • надання послуг по відновленню об'єктів благоустрою шляхом залучення підрядних підприємств;

3. Покращення існуючого стану або сворення нового благоустрою:

  • видача технічних умов на благоустрій прилеглої території, водовідведення зливових та талих вод при будівництві, реконструкції та капремонті об'єктів в т.ч. тимчасових споруд;

Чинна редакція

Попередні редакції

Козак Віталій Євгенійович

​Н​​ачальник

(0432) 59-52-43
kozakv@vmr.gov.ua

Присяжнюк ЛідІя Антонівна

Головний бухгалтер

(0432) 59-52-43
prysyagnuk@vmr.gov.ua

Тульчій Тетяна Олександрівна

Провідний інженер

(0432) 59-53-20
tulchii@vmr.gov.ua

Ширкіна Галина Сергіївна

Завідуюча архівом

(0432) 59-52-43
shyrkina@vmr.gov.ua

Григоренко Сергій Євгенійович

Провідний інженер (Район: Старе місто)

(0432) 59-52-43
grugorenko@vmr.gov.ua

Григоренко Наталія Леонідівна

Провідний інженер (Район: Замостя)

(0432) 59-52-43
grigorenko@vmr.gov.ua

Рибак Ольга Миколаївна

Провідний інженер (Район: Центр)

(0432) 59-52-43
rybakOM1@vmr.gov.ua

Основні види діяльності та послуги МКП "Адміністративно-технічний центр":

  • Супровід робіт, пов’язаних з порушенням об’єктів благоустрою на території м. Вінниці;
  • Підготовка, оформлення та видача технічних умов, висновків та інших нормативних документів у сфері благоустрою;
  • Здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами, організаціями вимог Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про зовнішню рекламу», «Про захист прав споживачів», «Про відходи», Правил благоустрою території міста Вінниці, Положення про супровід робіт, пов’язаних з порушенням об’єктів благоустрою на території м. Вінниці, Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері у порядку встановленому законодавством, як уповноважений представник власника об’єктів благоустрою;
  • Здійснення профілактичних заходів з метою запобігання правопорушень в сфері благоустрою;
  • Вживання заходів щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно, порушують стан благоустрою міста та приведення об’єктів благоустрою до належного стану;
  • Здійснення контролю за відновленням об’єктів благоустрою, зруйнованих внаслідок проведення земляних робіт та вжиття заходів до виконавців земляних робіт щодо відновлення елементів благоустрою;
  • Підготовка, на договірних засадах, пакету документів для видачі дозволів на порушення об'єктів благоустрою (їх продовження, переоформлення, зупинення) на території міста Вінниці, за винятком приватних територій та територій відомчого підпорядкування;
  • Контроль за усуненням наслідків самочинних будівельних робіт;
  • Підготовка проектів рішень міської ради, виконкому міської ради, розпоряджень міського голови з питань, що входять до компетенції Підприємства;
  • Прийняття в установленому порядку на державне зберігання документів постійного зберігання комунальних підприємств та підприємств, які обслуговують житлово-комунальну сферу міста;
  • Зберігання прийнятих в архів справ та документів;
  • Проведення робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним ремонтом об’єктів на договірних засадах.
  • Фінансова звітність. Боргові зобов'язання
  • Аудит
  • Звітності за Міжнародними стандартами
  • Плани закупівель
  • Операції та зобов'язання
  • Фактори ризику

Фінансова звітність

2022 рік

1 квартал 2022 року PDF-документ, 0,07 МБайт
2 квартал 2022 року PDF-документ, 0,07 МБайт
3 квартал 2022 року PDF-документ, 0,07 МБайт

2021 рік

1 квартал 2021 року PDF-документ, 0,1 МБайт
2 квартал 2021 року PDF-документ, 0,13 МБайт
3 квартал 2021 року PDF-документ, 0,1 МБайт
4 квартал 2021 року PDF-документ, 0,07 МБайт

2020 рік

1 квартал PDF-документ, 0,1 МБайт
2 квартал PDF-документ, 0,1 МБайт
3 квартал PDF-документ, 0,1 МБайт
4 квартал PDF-документ, 0,1 МБайт

Реєстр боргових зобов'язань

2022 рік

І квартал 2022 року PDF-документ, 0,1 МБайт
2 квартал 2022 року PDF-документ, 0,19 МБайт
3 квартал 2022 року PDF-документ, 0,1 МБайт

2021 рік

І квартал 2021 року PDF-документ, 0,1 МБайт
2 квартал 2021 року PDF-документ, 0,1 МБайт
3 квартал 2021 року PDF-документ, 0,1 МБайт
4 квартал 2021 року PDF-документ, 0,18 МБайт

2020 рік

1 квартал PDF-документ, 0,37 МБайт
2 квартал PDF-документ, 0,1 МБайт
3 квартал PDF-документ, 0,1 МБайт
4 квартал PDF-документ, 0,1 МБайт

Аудиторські перевірки щодо річної фінансової звітності МКП "Адміністративно-технічний центр" не проводились.

Фінансова та нефінансова звітність за Міжнародними стандартами обліку не ведеться.

З інформацією про річний план закупівель підприємства на 2021 рік можна ознайомитись за наступним посиланням:

  • Річний план закупівель підприємства на 2021 рік

  • МКП "Адміністративно-технічний центр" не здійснює операції та не має зобов’язань, які виникають в результаті державно-приватного партнерства.

    Істотні передбачувані фактори ризику МКП "Адміністративно-технічний центр"

    • Зниження рівня платоспроможності замовників;
    • Інфляційні процеси;
    • Зміни в законодавстві;
    • Адміністрація
    • Члени наглядової ради
    • Звіти керівника та наглядової ради
    • Винагороди керівника
    • Рішення суб'єкта управління щодо підприємства

    Козак Віталій Євгенійович​

    Начальник міського комунального підприємства "Адміністративно-технічний центр"

    (0432) 59-52-43
    kozakv@vmr.gov.ua

    Біографія

    Народився у 1966 році в м. Вінниця.

    У 1983 році закінчив Вінницьку школу №19.

    З 1983 по 1985 роки навчався у Вінницькому політехнічному інституті.

    Після проходження строкової служби з 1985 по 1987 роки продовжив навчання в ВПІ, яке успішно закінчив у 1990 році.

    З 1990 по 1993 роки працював інженером-конструктором на ЦНДІ «Інфракон».

    З 1993 по 2009 роки працював у різних комерційних структурах.

    З 2009 року – начальник МКП «Адміністративно-технічний центр».

    Одружений. Виховує двох доньок.

    Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру:

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2018 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік

  • Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік

  • Рішення про створення Наглядової ради міського комунального підприємства "Адміністративно-технічний центр" Вінницькою міською радою не приймалось.

    Річні звіти керівника:

    Звіт за 2020 рік PDF-документ, 0,34 МБайт
    Звіт за 2019 рік PDF-документ, 0,2 МБайт
    Звіт за 2018 рік PDF-документ, 1,36 МБайт
    Звіт за 2017 рік PDF-документ, 0,97 МБайт
    Звіт за 2016 рік PDF-документ, 0,76 МБайт
    Звіт за 2015 рік PDF-документ, 0,78 МБайт
    Звіт за 2014 рік PDF-документ, 0,77 МБайт

    Оплата праці начальника міського комунального підприємства «Адміністративно-технічний центр» здійснюється на підставі Розпорядження міського голови від 15.11.2016 року № 1018-О та у відповідності до укладеного «Контракту з керівником установи, що є в комунальній власності» №28.

    Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.

    За виконання обов'язків, передбачених контрактом, Керівнику нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з:

    • посадового окладу у кратності 1,9 мінімальних посадових окладів працівника основної професії, визначеного у колективному договорі;
    • премії за підсумками роботи за квартал розмірі до 3-х посадових окладів відповідно до умов преміювання та диференційованих показників та розміру деприміювання за окремим наказом директора департаменту міського господарства міської ради.

    У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, погіршення трудової дисципліни премія зменшується або не виплачується в повному обсязі у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення.

    У разі допущення на підприємстві нещасного випадку із смертельним наслідком з вини підприємства премія та винагорода не нараховується.

    Крім того Керівнику можуть виплачуватись: винагорода за підсумками роботи за рік за рахунок чистого прибутку та одноразові виплати за виконання окремих завдань за рішенням виконавчого комітету міської ради.

    Посадовий оклад начальника МКП «АТЦ» станом на 01.04.2018р. складає 10 311,00 грн. (десять тисяч триста одинадцять грн. 00 коп.).

    • Бюджетні призначення
    • Бюджетні видатки та кредити
    • Укладені договори
    • Стан виконання договорів
    • Службові відрядження

    Бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань не було. Підприємство не отримувало бюджетні кошти на здійснення заходів, передбачених бюджетними програмами.

    Підприємством бюджетних коштів та кредитів не отримувалося.

    Згідно п.2 ст. 3 Закону України "Про відкритість використання публічних коштів" на підприємстві відсутні договори вартість яких перевищує 1 млн. грн.

    Згідно п.2 ст. 3 Закону України "Про відкритість використання публічних коштів" на підприємстві відсутні договори вартість яких перевищує 1 млн. грн.

    Службових відряджень на підприємстві не було.

    Досьє підприємства

    • Назва
    • Орган управління
    • Код ЄДРПОУ
    • Адреса
    • Телефон (бухгалтерія, договори)
    • E-mail

    Пов'язані новини

    Усі новини